Algemene vragen
Salarise is jouw persoonlijke financiële hulp. Wij bieden jou toegang tot een platform waarop je jouw financiële gezondheid kan verbeteren. Op dit platform bevinden zich verschillende diensten waarmee je werkt aan jouw financiële situatie. Je kan in gesprek gaan met een financieel planner of budgetcoach, artikelen en blogs lezen in de financiële kennisbibliotheek, deelnemen aan workshops of terecht voor directe financiële hulp op ons leenplatform.
Hoe werkt Salarise?
Je maakt een persoonlijk account aan met de toegangscode. Zo krijg je toegang tot alle diensten op het platform. Vervolgens kies je zelf welke hulp jij nodig hebt. Salarise werkt samen met jouw werkgever, maar deelt nooit iets over jouw persoonlijke gegevens.
Is alles echt gratis?
Ja, je kan gratis een gesprek met een budgetcoach of financieel planner aanvragen of zelf kennis opdoen via de financiële kennisbibliotheek. Jouw werkgever betaalt jouw toegang tot ons platform en voor al onze diensten.
In welke taal is Salarise?
Ons platform is beschikbaar in het Engels en in het Nederlands. Want we vinden het belangrijk dat veel verschillende mensen onze diensten kunnen gebruiken.
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Je vindt hier de algemene voorwaarden
Tijdens onze openingstijden kan je ons bellen of mailen. Je kan ook eerst je vragen stellen aan Flipp, onze chatbot.
Wat zijn de openingstijden van Salarise?
We staan maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur voor je klaar. Je kan ons bellen op 020 24 45 395 en mailen naar support@salarise.nl.Moet ik bij jullie langskomen?
Nee, alles is bij ons digitaal. Het enige dat jij hoeft te doen is een account aanmaken en je hebt toegang tot al onze diensten. Op die manier kan jij altijd op elk moment bouwen aan je financiële toekomst.
Komt mijn werkgever niets te weten?
Jouw privacy staat bij ons altijd voorop. Wij delen nooit persoonlijke informatie met iemand anders. Jij kan alles over je financiën met ons delen en we zullen dit nooit met jouw werkgever bespreken.
Zijn mijn persoonlijke gegevens wel veilig?
Onze systemen en processen zijn beveiligd om te voorkomen dat je gegevens gebruikt worden voor andere doeleinden dan waarvoor deze bedoeld zijn. Alle partners waar wij mee werken voor het leveren van onze diensten zijn geselecteerd op basis van strikte eisen met betrekking tot hun betrouwbaarheid, integriteit en veiligheid.
Wie kunnen mijn gegevens inzien?
Inzicht en verwerking van je persoonsgegevens is beperkt. Wij verstrekken je persoonsgegevens niet aan derden, behalve als dit noodzakelijk is voor het uitvoeren van onze dienstverlening. Alleen medewerkers die betrokken zijn bij de behandeling hebben toegang tot je financiële gegevens.
Al onze medewerkers hebben een geheimhoudingsverklaring getekend. Dit is een contract waarin onze medewerkers akkoord zijn gegaan om bepaalde informatie van jou niet door te geven of openbaar te maken.
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Jouw persoonlijke gegevens worden opgeslagen in onze beveiligde online databank. Je kan altijd je gegevens opvragen en verwijderen. Wij verwerken alleen de gegevens voor doelen die voor jou noodzakelijk zijn.
Hoe weet ik dat ik jullie kan vertrouwen.
Wij voldoen aan alle geldende wetten en juridische richtlijnen. Daarnaast hebben al onze experts de certificaten om hun diensten zo goed mogelijk uit te voeren. Daarmee voldoen wij aan alle (wettelijk) gestelde eisen in de financiële sector. Iedereen die bij ons werkt heeft een Verklaring Omtrent Gedrag en heeft een geheimhoudingsverklaring getekend. Maar het belangrijkste, wij hebben allemaal een drive om jou te helpen. We staan voor je klaar.